Известие

Collapse
No announcement yet.

156 2.4jtd - Стържещ звук при форсиране?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 156 2.4jtd - Стържещ звук при форсиране?

    Здравейте колеги !Колата е 2000г. 136hp. При подаване на повече газ около 2600-2700 оборота,а някой път и от около 2200 се чува силен стържещ звук, като метал с метал , като, когато е в движение се усеща спад на мощноста но си стига до 4500 придружено със светване на дюзичката.Като я форсираме на място звукът сякаш идва някъде от турбината Днес свалих долния турбо маркуч и забелязах от вътрешната му страна разни боклучета и омасляване.Също така кутията на въздушния филтър не се затваря плътно защото резбата на един от трите болта просто липсва, и някой е пробвал да завие една вида до него но ефект нулев. Маркуча който минава през дебитомера и влиза в турбото е силно омаслен(до турбото).Когато разкачих дебитомера стъргането утихна СИЛНО и се превърна по-скоро във свистене, като на 3000 оборота двигателя влиза в safe-mode - забива муцуната. Някакви съвети ?

  • #2
    Моят съвет е незабавно да отидеш на диагностика
    sigpic 156 2.4 JTD 136hp

    Comment


    • #3
      Изглежда турбината е пътник.
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #4
        Сваляй турбината, докато не се е помляла и виж дали става за рециклиране.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #5
          В aliexpress.com има хубави турбини и на хубави цени.
          Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

          Comment


          • #6
            Най-малкото свали маркуча от кадето турбото смуче и провери за луфт. За да стърже би трябвало да е доста голям.
            sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

            Comment


            • #7
              Това с Алиекспрес, по-добре недей, има достатъчно коли на части във форума, където можеш да видиш и пипнеш какво купуваш.
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • #8
                На мен ми стана интересно и се разрових - в заглавието на обявата пише Garrett, а в листинга никъде не се споменава производител, нито пък по снимките се вижда щампа с производителя. Честно казано не бих рискувал с някакъв ментак, особено като съм виждал каква беля става ако хвърли маслото.


                Comment


                • #9
                  А има една гумена тръбичка която влиза в горната част на турбото и отива под кората на двигателя - тя за какво е?

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от bsks Покажи съобщение
                    А има една гумена тръбичка която влиза в горната част на турбото и отива под кората на двигателя - тя за какво е?
                    за отичане на маслото от турбото към картера
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #11
                      Благодаря за отговорите. Какви опции имам? Някой рециклирал ли си е турбото около Бургас - като цена колко може да излезе горе долу и доволни ли сте? Втора употреба ако купя е на късмет работата но вариант ли е ? Някой продава ли такава турбина ?

                      Comment


                      • #12
                        Рециклиране, демонтаж+монтаж+смяна масло и филтър - около 1000 кинта, 2-ра употреба най-много наполовина. Ти решаваш. Греди има и в двата варианта.
                        Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
                        Peugeout 2.2 HDI 133+++
                        Alfa 159 +++ next

                        Comment

                        Working...
                        X